بانوی اتومبیلران ایرانی گفت: پروژه لاله به مرحله پایانی رسیده بود اما فعلاً متوقف شده است.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
لاله صدیق در گفت‌و‌گو با فارس:
پروژه لاله در مراحل پایانی متوقف شده/ بازسازی پیست آزادی منحصربه فرد است

بانوی اتومبیلران ایرانی گفت: پروژه لاله به مرحله پایانی رسیده بود اما فعلاً متوقف شده است.

خبرگزاری فارس: پروژه لاله در مراحل پایانی متوقف شده/ بازسازی پیست آزادی منحصربه فرد است

لاله صدیق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در رابطه با افتتاح پیست بازسازی شده آزادی تهران اظهار داشت: سطح کیفی پیست آزادی ارتقا یافته است و از آسفالت خوبی استفاده شده است. نکات ایمنی به خوبی رعایت شده است.

وی افزود: متاسفانه در گذشته سوانح و تصادفات زیادی در پیست رخ می‌داد و من هم چند بار دچار سانحه شدم. خوشحالیم که تدبیری اندیشیده شد و فدراسیون اتومبیلرانی با همتی که کرد این پیست را بازسازی کرد و امیدواریم شاهد حضور باشکوه ورزشکاران باشیم.

بانوی اتومبیلران ایرانی ادامه داد: به مدیریت جدید فدراسیون خسته نباشید می‌گویم، قطعاً افتتاح پیست بازسازی شده آزادی برای خانواده اتومبیلرانی منحصر به فرد است.

صدیق در واکنش به کنار گذاشته شدن کیا برهان مدیریت سابق پیست آزادی گفت: از کنار گذاشتن برهان خیلی خوشحالم. به نظر من کسی باید مدیریت پیست را برعهده بگیرد که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشد. ورزشکاران این رشته با هزینه شخصی خودشان در مسابقات شرکت می‌کنند و مهارت خود را نشان می‌دهند و طبیعی است که شخصی که مسئولیت پیست را برعهده می‌گیرد باید ارتباط خوبی با ورزشکاران داشته باشد.

وی درباره اینکه در مسابقات پیش‌رو در چه کلاس اتومبیلرانی رقابت خواهد کرد، عنوان داشت: سنگین‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کلاس، آزاد است و من هم در کلاس آزاد شرکت خواهم کرد.لاله صدیق درباره ساخت فیلم زندگی‌اش با عنوان (لاله) که حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشت، گفت: پروژه لاله تقریباً تا مراحل پایانی پیش رفته بود اما فعلاً پروژه متوقف شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 13140528
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7